Тема: програмування у середовищі Сode Combat у процесі гри.
Мета:
Внести дані у поля введення, записати їх і клацнути на кнопці з написом Створити обліківку.
Вибрати образ свого першого героя і клацнути на кнопці з написом Далі.
Отримати повідомлення про створення облікового запису.
Розпочати гру, клацнувши на кнопці з однойменною назвою, і отримати такий вигляд сторінки (подано двома зображеннями).
Клацнути на кнопці з написом Старт для завантаження гри і отримання такого вигляду сторінки. Жовта стрілка з лівого краю вікна вказує на червоний прапорець, на якому потрібно клацнути мишею, щоб розпочати гру.
Клацнути на кнопці з написом Відео для отримання доступу до відео з описом базового синтаксису. Пояснення подано анґлійською мовою, тому його перегляд доцільний найефективніший при наявності відповідних знань і навичок в учнів. Інакше вчитель повинен робити переклад кожного речення. Відео з описом циклів while і змінних будуть доступні лише після гри. Для повернення до попереднього стану клацнути на кнопці з білим хрестиком на червоному тлі.
Клацнути мишею на червоному прапорці, розташованому найлівіше, щоб отримати вікно такого вигляду.
Ознайомитися з описом змісту першого рівня і клацнути мишею на кнопці з написом Грати.
або клацнути мишею на зображенні "простих черевиків" (на нього вказує жовта стрілка на зображенні знизу);
або клацнути мишею на кнопці з написом Одягнути.
Ознайомитися з переліком вказівок (у правій частині вікна), які стають досяжними після "взування". Клацнути мишею на кнопці з написом Грати.
Ознайомитися з умовою завдання рівня 1, розташованою праворуч у вікні браузера: потрібно пройти коридором та підібрати самоцвіт, не зачепивши сині шипи. Клацнути мишею на кнопці з написом Розпочати рівень.
На панелі вказівок дописати необхідні вказівки, щоб отримати такий текст:
hero.moveRight() hero.moveDown() hero.moveRight()
Клацнути мишкою на кнопці з написом Виконати і отримати таке вікно. При хибному алгоритмі ігрове поле почервоніє, що є вказівкою виправити вказівки і повторити виконання алгоритму.
Клацнути мишкою на кнопці з написом Готово і отримати таке вікно.
Клацнути мишкою на кнопці з написом Вперед і отримати таке вікно.
Клацнути мишкою на кнопці з написом Наступний рівень і отримати таке вікно.
Отриманий після останнього кроку стан гри аналогічний тому, що був на початку виконання пункту 9. Далі потрібно діяти аналогічно крокам 9-16. З кожним наступним рівнем складність завдань зростатиме. Але на наступний рівень можна перейти лише після успішного завершиення попереднього.
5. Фізкульт хвилинка
6. Вироблення практичних навичок
Самостійно пройти рівні 2-4 Сode Combat.
7. Підбиття підсумків уроку
Текст упорядкувала Мотилькова Зінаїда Олександрівна, учителька середньої І-ІІІ ступенів школи № 168 Оболонського району міста Києва, під час виконання випускної роботи на курсах підвищення кваліфікації.