Увімкнути систему кондиціювання.
Перевірити, чи надійно встановленаа апаратура на робочому столі.
Монітор повернути так, щоб було зручно дивитися на екран (під прямим кутом до його поверхні).
Перевірити загальний стан апаратури та справність електропостачання, з'єднувальних шнурів, штепсельних вилок, розеток, заземлення захисного екрана.
Відрегулювати освітленість робочого місця.
Відрегулювати та зафіксувати висоту крісла, зручний для користувача нахил його спинки.
Періодично при вимкненому комп'ютері прибирати пил з поверхонь апаратури. Для екрану монітора використовувати спеціально призначені для цього засоби.
Приєднати до системного блоку необхідну апаратуру. Усі кабелі, що з'єднюють системний блок з іншими пристроями, вставляти й виймати при вимкненому комп'ютері.
Увімкнути апаратуру комп'ютера вимикачами на корпусах у такій послідовності: монітор, системний блок, принтер (якщо передбачено друкування).
Забезпечити вільну велику поверхню столу для переміщення «миші» і зручного упору ліктьового суглобу.
Відрегулювати монітор: яскравість свічення, фокусування, контрастність, вирівняти краї. Не робити зображення надто яскравим, щоб не втомлювати очей.
Не заходити у навчальний клас ПК без вчителя.
Всі дії у навчальному класі ПК виконувати за вказівкою вчителя.
У разі виникнення нештатної ситуації (появи на екрані монітору зображення, не передбаченого ходом уроку, підозрілого звуку чи запаху) негайно повідомити вчителя.
Під час роботи: