Розробка уроку — практичної роботи

Тема: створення фреймової структури і досягнення аналогічних результатів за допомогою таблиць.

Мета: після виконання практичної роботи учень уміє:

Обладнання: комп’ютер з встановленими ОС і браузером.

Матеріали для роботи з учнями: зразки веб-сторінок структурованих фреймами та таблицями.

Структура уроку:

  1. Організаційний момент
  2. Актуалізація опорних знань
  3. Інструктаж з ТБ
  4. Вироблення практичних навичок
  5. Підбиття підсумків уроку
  6. Домашнє завдання

Хід уроку

1. Організаційний момент
Вітання з класом. Перевірка присутності і готовності учнів до уроку. Перевірка виконання домашнього завдання.

2. Актуалізація опорних знань

  1. Що таке фрейм?
  2. Яке призначення фреймів?
  3. З яких елементів має складатися сайт, структурований фреймами?
  4. Які теги використовують для формування фреймів?
  5. Як використовують таблиці для дизайну?
  6. Які теги використовують для опису таблиці мовою HTML?
  7. Які атрибути використовують для опису таблиці?
  8. Які атрибути використовують для об’єднання комірок таблиці?

3. Інструктаж з ТБ
4. Вироблення практичних навичок

Створити HTML–коди веб-сторінок згідно з поданими зразками розташу­вання фреймів (завдання 1–6) та комірок таблиці (завдання 7–13). Назви файлів мають збігатися з номерами завдань. Всі файли завдань 1–13 записати у теку, вказану вчителем.


Фрейми

1

2

3

4

5

6


Таблиці

7

8

9

10

11

12

13

5. Підбиття підсумків уроку

  1. Обговорення питання: чому завдання 13 неможливо описати за допомогою фреймів?

  2. Виставлення оцінок.

6. Домашнє завдання
Доробити завдання практичної роботи, якщо залишилися невиконані.


Текст упорядкувала Самоцвєтова Лариса Іванівна, вчитель НВК № 30 «ЕкоНад» Дніпровського району міста Києва, під час виконання випускної роботи на курсах підвищення кваліфікації з 24 листопада по 12 грудня 2014 року.