Тема: розв'язування завдань на порівняння розташувань з використанням Gcompris у 2 класі.
Мета:
Обладнання: підручник, робочий зошит, комп'ютери зі встановленими ОС та Gcompris.
Структура уроку
Хід уроку
1. Організаційний момент
Вітання з класом:
Стали, діти, всі рівненько,
Посміхнулися гаренько.
Настрій на урок взяли?
Працювати почали.
Перевірка присутності і готовності учнів до уроку.
2. Актуалізація опорних знань
Гра «Впізнай предмет». Учитель каже на вухо одному з учнів назву пристрою (або показує його малюнок). Учень повинен, не називаючи його, описати і вказати призначення цього пристрою. Інші діти мають відгадати назву.
3. Перевірка домашнього завдання
Відкрийте робочі зошити. Давайте перевіримо домашнє завдання. Вам потрібно було пофантазувати і намалювати комп'ютер майбутнього.
4. Робота із зошитом
Відкрийте зошит, розшифруйте й запишіть імена казкових персонажів.
5. Інструктаж з ТБ
6. Формування навчального досвіду
Продовжимо розвязувати логічні задачі в ході роботи з програмою Gcompris. Завантажте цю програму (в оперативну пам'ять), тобто запустіть її на виконання.
Виберіть категорію «Головоломки».
Завантажте гру «Побудуй аналогічну модель».
Перед вами на полі правору — вітрина з предметами. Користуючись клавішами зі стрілками, спробуйте відтворити послідовність та розташування предметів на лівому полі.
Для того щоб «схопити» предмет, потрібно навести вказівник на предмет і клацнути лівою кнопкою миші. «Рухати» предмет потрібно за допомогою стрілок . Для того, щоб «покласти» предмет, потрібно клацнути лівою кнопкою миші. Якщо ви правильно відтворите розташування, то отримаємо повідомлення у вигляді посмішки клоуна.
7. Фізкультхвилинка
Раз — підняти руки вгору,
Два — нагнулися додолу.
Не згинайте, діти, ноги
Як торкаєтесь підлоги.
Три — чотири — прямо встати,
Будем знову працювати.
8. Узагальнення і систематизація набутого навчального досвіду.
Сьогодні ми з вами розв'язували логічні задачі різних типів. Тепер давайте пригадаємо скільки рівнів ми можемо пройти? Шість.
Як переходити між рівнями? За допомогою стрілок «Вперед-назад».
Як вийти з гри? Натиснути на кнопку (у вигляді червоного будинку) у правому нижньому куті екрану.
9. Підбиття підсумків
Наш урок добігає кінця. Пригадайте яке завдання ми ставили перед собою. Чи виконали ми його?
Продовжіть речення:
10. Домашнє завдання.
Складіть якомога більше слів, у складі яких є назви нот: дорога, ремінь, комірка, цибуля, сіно тощо.
Текст упорядкувала Зубко Наталія Анатоліївна, вчитель спеціалізованої школи № 254 Святошинського району міста Києва, під час виконання випускної роботи на курсах підвищення кваліфікації з 17.03.2014 по 04.04.2014.