Розробка уроку

Тема: кодування інформації («Скарбниця знань», 3 клас).

Мета:

Учень повинен:

Обладнання: комп’ютери зі встановленими ОС та програмою «Скарбниця знань».

Хід уроку

1. Організаційний момент
Вітання з класом. Перевірка присутності і готовності учнів до уроку.

2. Розминка

  1. Який день настає після вівторка?
  2. На якій машині не можна їздити?
  3. Яка пора року передує весні?
  4. У пароплава на борту і першим кидаюсь у воду. Що це таке?
  5. Двоє людей дивляться у протилежні боки. Чи можуть вони побачити один одного без допомоги дзеркала?

3. Перевірка домашнього завдання
Відкрийте зошити. Давайте перевіримо домашнє завдання. Додому вам була задача про мавпочок. Пригадаємо її умову.

Три мавпи їли банани. Перша і друга з'їли у тричі більше, ніж третя. Друга з`їла 5, третя — 3. Скільки бананів з'їла перша мавпочка?

Чи отримано таке: перша і друга разом з'їли 9 бананів, перша з'їла 4 банани?

4. Робота із зошитом
Сьогодні 23 травня. Через скільки днів буде 27 травня? Записати відповідь числом і словами.

5. Інструктаж з ТБ

6. Формування навчального досвіду
(робота з комп’ютером)

Завантажити програму «Скарбниця знань», вибрати 3 клас, клацнувши по скрині з відповідним написом,

а потім — пакет «Шифрувальник»

і тему «За афавітом зашифрувати».

Розглянути завдання № 1.

— замінити у записі слова літери абетки відповідними числами.

Виконати наступні завдання самостійно.





7. Хвилинка релаксаціїї
Вправи для очей.

8. Узагальнення і систематизація набутого навчального досвіду

Сьогодні ми з вами розв’язували завдання, пов'язані з кодуванням інформації. Тепер давайте переглянемо отримані результати. Добре, якщо отримано такий результат.

  1. Поясніть, як ви діяли, коли отримували повідомлення про хибність відповіді?
  2. Як повернутися до переліку завдань «Шифрувальник»? — Натиснути кнопку «Назад».
  3. Як закрити пакет «Шифрувальник»? — Натиснути кнопку «Назад».
  4. Як повернутися до вибору класу чи завершення роботи? — Вибрати «Меню».
  5. Як закрити програмне вікно? Натиснути на двері з надписом «Вихід».

9. Підбиття підсумків уроку
Виставлення оцінок.

10. Домашнє завдання

У Натусі було 4 стрічки. Одну з них вона розрізала на чотири частини. Скільки стрічок стало в Натусі?


Текст упорядкувала Вадова Вікторія Володимирівна, вчитель школи І ступеню № 303 Дніпровського району міста Києва, під час виконання випускної роботи на курсах підвищення кваліфікації з 18.11.2013 по 06.12.2013.


При проведенні уроку використано навчально-методичний посібник: О. В. Коршунова, «Інформатика 2–4 класи».