Тема: кодування інформації («Скарбниця знань», 3 клас).
Мета:
Обладнання: комп’ютери зі встановленими ОС та програмою «Скарбниця знань».
Хід уроку
1. Організаційний момент
Вітання з класом. Перевірка присутності і готовності учнів до уроку.
2. Розминка
3. Перевірка домашнього завдання
Відкрийте зошити. Давайте перевіримо домашнє завдання. Додому вам була задача про мавпочок. Пригадаємо її умову.
Три мавпи їли банани. Перша і друга з'їли у тричі більше, ніж третя. Друга з`їла 5, третя — 3. Скільки бананів з'їла перша мавпочка?
Чи отримано таке: перша і друга разом з'їли 9 бананів, перша з'їла 4 банани?
4. Робота із зошитом
Сьогодні 23 травня. Через скільки днів буде 27 травня? Записати відповідь числом і словами.
5. Інструктаж з ТБ
6. Формування навчального досвіду
(робота з комп’ютером)
Завантажити програму «Скарбниця знань», вибрати 3 клас, клацнувши по скрині з відповідним написом,
а потім — пакет «Шифрувальник»
і тему «За афавітом зашифрувати».
Розглянути завдання № 1.
— замінити у записі слова літери абетки відповідними числами.
Виконати наступні завдання самостійно.
7. Хвилинка релаксаціїї
Вправи для очей.
8. Узагальнення і систематизація набутого навчального досвіду
Сьогодні ми з вами розв’язували завдання, пов'язані з кодуванням інформації. Тепер давайте переглянемо отримані результати. Добре, якщо отримано такий результат.
9. Підбиття підсумків уроку
Виставлення оцінок.
10. Домашнє завдання
У Натусі було 4 стрічки. Одну з них вона розрізала на чотири частини. Скільки стрічок стало в Натусі?
Текст упорядкувала Вадова Вікторія Володимирівна, вчитель школи І ступеню № 303 Дніпровського району міста Києва, під час виконання випускної роботи на курсах підвищення кваліфікації з 18.11.2013 по 06.12.2013.
При проведенні уроку використано навчально-методичний посібник: О. В. Коршунова, «Інформатика 2–4 класи».