Розробка уроку — практичної роботи

Тема: програмування танцю в онлайн-середовищі Codeboogi.

Мета:

Структура уроку

  1. Організаційний момент.
  2. Актуалізація знань.
  3. Пояснення нового матеріалу:
    • поняття танцю;
    • середовище Codeboogi.
  4. Інструктаж з ТБ.
  5. Вироблення практичних навичок.
  6. Підбиття підсумків уроку.

1. Організаційний момент
Вітання з класом. Перевірка присутності і готовності учнів до уроку.

2. Актуалізація знань

Бра́узер (веб-переглядач) — це програмне забезпечення, що дає можливість переглядати веб-сторінки та взаємодіяти з їх елементами.

Як завантажити браузер? Що таке рядок адреси?

3. Пояснення нового матеріалу

Танецьце набір послідовних пластичних рухів об'єкта під музику.

Codeboogi це онлайн-гра, яка має два режими:

«Танцювальний клас»це режим гри, що має 9 рівнів складності і в якому користувач відтворює танець ельфа-тренера, складаючи певний алгоритм з блоків перетягуванням їх до середньої частини вікна.

Рухи ельфа-тренера показують у нижній правій частині вікна.

Блоки і відповідні рухи

«Руку вліво»




«Руку вправо»




«Крок уліво»




«Крок управо»




«Стрибок»




«Шпагат»




«Рухи стегнами»

Для повторення рухів використовують блок «Повтор». У частині вікна для складання алгоритму танцю цей блок виглядає так:

У полі цього блоку потрібно вказати кількість повторень. До середньої частини блоку потрібно вкласти всі вказівки, призначені для повторення.

Всі зайві блоки можна викинути до кошика у нижньому лівому кутку вікна гри.

Мета грискласти програму, виконавши яку, ельф-учень повністю повторить танець ельфа-тренера.

«Танцювальна імпровізація»це режим гри, у якому користувач створює власний танок, складаючи певний алгоритм з блоків перетягуванням їх до середньої частини вікна.

4. Інструктаж з ТБ
5. Вироблення практичних навичок


Завдання 1. Пройти всі 9 рівнів режиму «Танцювальний клас».

Завдання 2. Складіть свій власний танок у режимі «Танцювальна імпровізація».

6. Підбиття підсумків уроку

  1. Що таке танець?
  2. Хто його може виконувати?
  3. Якими способами можуть подавати вказівки виконавцям?


Текст упорядкувала Пікуль Анна Володимирівна, вчитель спеціалі­зованої школи І-ІІІ ступенів № 264 з поглибленим вивченням англійської мови Деснянського району міста Києва, під час виконання випускної роботи на курсах підвищення кваліфікації з 30.10.2017 по 03.11.2017.