Тема: використання текстового редактора хмарного сервісу.
Мета: набуття практичних навичок в роботі з текстовим редактором хмарного сервісу, умінь спільної роботи (у парі) з текстовим on-line редактором.
Обладнання: комп'ютери у глобальній мережі з встановаленими ОС і браузером, дана інструкція.
Структура уроку
Хід уроку
1. Організаційний момент
Вітання з класом. Перевірка присутності і готовності учнів до уроку. Перевірка виконання домашнього завдання.
2. Актуалізація опорних знань
3. Вивчення нового матеріалу
Алгоритм створення текстового документу за допомогою сервісу Google Диск
Зайти на сайт google.com чи gmail.com під своїм (попередньо створеним) обліковим записом.
Натиснути на піктограму Додатки Google і вибрати Диск.
Використати вказівку меню Створити / Google Документ.
Змінити назву Документ без назви на змістовну (наприклад, Дива України).
Оформлення матеріалів статті у середовищі редактора сервісу Google Диск
Надання спільного доступу до документу за вказаною електронною адресою
Натиснути кнопку Спільний доступ (напис білим на блакитному) у верхньому правому куті вікна документа.
Ввести електронну адресу (напарника по ДЗ чи учителя) користувача, вкажіть, що він може робити (відповідно Редагування чи Перегляд) та натисніть кнопку Готово.
Якщо все зробити правильно, то вгорі вікна з’явиться повідомлення: «Надано доступ одній особі».
Робота з документом, до якого надано доступ за електронною адресою
Переглянувши власну електронну поштову скриньку, відкрити листа про надання доступу до документа.
Перейти за посиланням до цього документа.
Питання на спостережливістьПри наданні права редагувати здійснити потрібні дії Наприклад, ввести дані або скопіювати їх з джерела у глобальній мережі. Наприклад, вставити у документ зображення з підписом. В останньому випадку форматувати малюнок, встановивши, наприклад, такі властивості:
4. Інструктаж з ТБ
5. Вироблення практичних навичок
Працюючи у парах і користуючись сервісом Google Диск та пошуковими сервісами, створити текстовий документ про визначні місця Кам'янця-Подільського чи іншого міста України (за вибором учителя) у повній відповідності з поданим вище описом (у тому числі щодо форматування). Надати вчителю можливість коментувати цей документ.
6. Підведення підсумків уроку
Виставлення оцінок.
7. Домашнє завдання
Працюючи у парах і користуючись сервісом Google Диск та пошуковими сервісами, створити текстовий документ про Києво-Печерська Лавру чи інший історико-архітектурний комплекс (музей) України (за вибором учителя) у повній відповідності з поданим вище описом (у тому числі щодо форматування). Надати вчителю можливість коментувати цей документ.
Текст упорядкував Анісімов Юрій Борисович, вчитель інформатики школи № 94 Печерського району міста Києва, під час виконання випускної роботи на курсах підвищення кваліфікації з 24.10.2016 по 24.11.2016.