Звуки у Ruby2d

Клас Soundце клас, призначений для представлення нетривалого звуку, як, наприклад, вирізання дерева або удару мечем. Його використовують, наприклад, таким чином:

s = Sound.new("шлях/до/файлу")
s.play

У разі відсутності файлу (у цьому чи наступному прикладі) виникає помилка виконання.

Клас Musicце клас, призначений для представлення тривалого звукового супроводу. Його використовують, наприклад, таким чином:

m = Music.new("шлях/до/файлу")

Є кілька методів, які можна застосувати до представників цього класу:

— див. приклади використання:

m = Music.new("шлях/до/файлу")
m.play          # грати
m.pause         # пауза
m.resume        # відновити відтворення з місця зупинки (паузи)
m.stop          # припинити відтворення з переведення вказівника на початок файлу
m.loop = true   # повторювати відтворення після досягнення кінця файлу

m.play          # грати
m.fadeout(2000) # припинити відтворення з пониженням гучності протягом 2 секунд