Колір у Ruby2d
Color — це клас, що встановлює колір в Ruby2D.
Ініціалізація за ключовим словом має такий вигляд:
Color.new('назва_кольору')
Тут назва_кольору може мати одне з таких значень:
█ aqua;
█ black;
█ blue;
█ brown;
█ fuchsia;
█ gray;
█ green;
█ lime;
█ maroon;
█ navy;
█ olive;
█ orange;
█ purple;
█ red;
█ silver;
█ teal;
█ white;
█ yellow;
▒ random.
В останньому випадку буде використано випадково породжений колір.
Ініціалізація кольору з допомогою шістнадцяткового коду кольору має такий вигляд (подано приклади й відповідні значення):
Color.new('#001F3F') #=> navy Color.new('#0074D9') #=> blue Color.new('#7FDBFF') #=> aqua
Будь-яке правильне шістнадцяткове значення буде правильно працювати.
Ініціалізація за допомогою масиву значень інтенсивності кольорів червоного, зеленого, синього та альфа-каналу (непрозорості), значення яких подано десятковим дробом з проміжку [0; 1]. Наприклад, таким чином:
Color.new([1, 0, 0, 1]) # червоний, повністю непрозорий Color.new([1.0, 0, 0, 1.0]) # те саме, що й попередній Color.new([1, 0, 0, 0]) # червоний прозорий Color.new([0.1, 0.0, 0.0, 0.5]) # червоний, напівпрозорий
Методи r, g, b використовують, щоб повернути інтенсивності відповідно червоного, зеленого й синього каналів як значення від 0 до 1:
color = Color.new('fuchsia') color.r #=> 0.9411764705882353 color.g #=> 0.0705882352941176 color.b #=> 0.7450980392156863
Методи a, opacity використовують, щоб повернути інтенсивність альфа-каналу як значення від 0 до 1 див. приклад:
color = Color.new([0.1, 0.2, 0.3, 0.4]) color.a #=> 0.4 color.opacity #=> 0.4
Метод opacity= можна використати для регулювання прозорості кольору:
color = Color.new([0.1, 0.2, 0.3, 0.4]) color.opacity = 0.9