Зображення у Ruby2d
Завантаження зображення у вікно має такий вигляд:
img = Image.new(path: "шлях/до/файлу", x:a, y:b, z:с, width:w, height:h, color:"колір тла")
Тут:
a, b — координати верхнього лівого кута зображення (у пікселях), нульові значення як усталено;
с — z-індекс (координата по вертикалі, номер шару) — об'єкти з більшим значенням z розташовані поверх об'єктів з меншим значенням z, нульове значення як усталено;
w, h — ширина й висота зображення (у пікселях), розміри зображення як усталено.
Порядок вказання значень властивостей зображення довільний. Лише вказання шляху є обов'язковим. Значення як усталено color: "white".
Властивість path не можна змінювати при роботі із зображенням. Якщо за вказаною адресою немає файлу, буде виведено таке повідомлення:
Cannot find image file "шлях/до/файлу"
Примітка. Синтаксис завантаження зображення у вікно, поданий вище, був коректний для бібліотеки Ruby 2D у 2018 році. У 2019 році у файли бібліотеки було внесено зміни, які передбачають такий синтаксис:
img = Image.new("шлях/до/файлу", x:a, y:b, z:с, width:w, height:h, color:"колір тла")
Інакше кажучи, вилучено запис path: перед шляхом до файлу.
Приклади застосування
img = Image.new(path: "img/01.jpg") img.x = 10 img.y = 10 img.x # 10 img.y # 10 img.color = "red" img.color # Color.new("red") img.color = [0.8, 1.0, 0.5, 1.0] img.width = 125 img.height = 125 puts img.path
Визначення належності точки до об'єкту здійснюють з допомогою методу contains?, що має 2 аргументи — координати точки. Наприклад, програма:
require 'ruby2d' square = Square.new puts(square.contains?(10, 10)) puts(square.contains?(110, 110)) show
перед створенням білого квадрата на чорному тлі виводить такі значення:
true false