Фігури у Ruby2d

Квадрат (клас Square) створюють таким чином:

s=Square.new(x:a, y:b, z:с, size:d, color:"колір")

Тут:

Можна отримувати або змінювати значення властивостей x, y, size, color:

s = Square.new
s.x #=> 0
s.y #=> 0
s.size #=> 100
s.color # => Color.new('white')

s.x = 100
s.y = 100
s.size =200
s.color = 'red'

s.color повертає екземпляр класу Color або, якщо при створені квадрату використано декілька кольорів, екземпляр класу Color::Set, що містить масив цих кольорів та функції від них. Наприклад, таке зображення квадрату:

можна отримати такою програмою:

require 'ruby2d'
s = Square.new(size:475, color:['green', 'blue', 'red', 'yellow'])
show

Прямокутник (клас Rectangle, батьківський клас щодо Square) описують майже так само, як квадрат (Square), але з однією істотною відмінністю: замість однієї властивості size (розмір) використовують width і height (розміри по горизонталі й вертикалі) — див. приклад.

r = Rectangle.new(x: 0, y: 0, width: 200, height: 100, z: 0, color: 'white')

Тут і далі у прикладах опису створюваних об'єктів значення усіх властивостей подано як усталено. Тобто вказано ті значення, які буде надано властивостям, якщо їм не надано значень (не згадано) у коді програми. Будь-яку з вказаних властивостей можна отримати традиційним способом:

назва_об'єкта.назва_властивості

і змінити її значення

назва_об'єкта.назва_властивості = нове_значення

саме так, як для квадрата — приклади для класу Square подано вище.

Чотирикутник (клас Quad, батьківський клас щодо Rectangle) описують, використовуючи опис координат вершин у фігурних дужках — див. приклад.

q = Quad.new(x1:0, y1:0, x2:100, y2:0, x3:100, y3:100, x4:0, y4:100, z:0, color:'white')

Трикутник (клас Triangle) описують, використовуючи опис координат вершин у фігурних дужках — див. приклад:

t = Triangle.new(x1:50, y1:0, x2:100, y2:100, x3:0, y3:100, z:0, color:'white')

Зображення трикутника з таким зафарбуванням

можна отримати таким кодом:

t = Triangle.new(color: ['red', 'green', 'blue'])

Відрізок прямої (клас Line) описують, використовуючи опис координат кінців відрізка у фігурних дужках — див. приклад.

l = Line.new(x1:0, y1:0, x2:100, y2:100, width:2, z:0, color:'white')

Тут використано властивсть width — товщина лінії (у пікселях).