Текст у Ruby2d
Виведення тексту у вікні має такий вигляд:
t = Text.new(x:a, y:b, z:с, text: "Text for output", size: 20, font: "шлях/до/файлу/зі/шрифтом", color: "колір")
Тут:
a, b — координати (у пікселях) верхнього лівого кута виведеного тексту, нульові значення як усталено;
с — z-індекс (координата по вертикалі, номер шару) — об'єкти з більшим значенням z розташовані поверх об'єктів з меншим значенням z, нульове значення як усталено;
колір — як усталено білий ("white"), переданий представнику класу Color, тому можна при заданні використати функції Color.
Як усталено, властивість text має таке значення: "Hello World!", властивість size (розмір шрифту) — 20. Серед вказаних вище незмінюваними є лише властивості size, font.
Властивості width і height (ширина і висота) залежать від тексту, шрифту та розміру. Значення цих властивостей використовують при програмуванні меню або кнопок.
Приклад
t = Text.new(x:0, y:0, z:0, text: 'Text for output', size: 20, font: '/usr/share/fonts/truetype/ubuntu-font-family/Ubuntu-R.ttf', color: 'red') puts(t.width) puts(t.height) t.color = 'fuchsia'
Примітка. Синтаксис виведення тексту у вікно, поданий вище, був коректний для бібліотеки Ruby 2D у 2018 році. У 2019 році у файли бібліотеки було внесено зміни, які передбачають такий синтаксис:
t = Text.new("Text for output", x:a, y:b, z:с, size: 20, font: "шлях/до/файлу/зі/шрифтом", color: "колір")
Інакше кажучи, вилучено запис text: перед рядком тексту, призначеним для виведення.