Посилання на ресурси глобальної мережі
Операційна система-
офіційний сайт Ubuntu;
-
офіційний сайт Linux Mint;
-
спільнота Linux Mint;
-
посібник користувача Linux Mint 12 Lisa (редакція) KDE;
-
посібник користувача Linux Mint 13 Maya (редакція) MATE;
-
опис вмісту кореневої теки;
-
вказівки щодо використання Менеджера програм;
-
перелік вказівок Термінала (російською);
Libre Office-
офіційний сайт;
-
опис встановлення на ПК під керуванням MS Windows;
-
допомога щодо LibreOffice, головна сторінка;
-
документація щодо LibreOffice;
-
стаття про створення макросів (російською);
-
zip-архів документації (англійською);
Prezi
Scribus
GIMP-
офіційний сайт;
-
посібник користувача (російською);
-
публікації уроки з Gimp, Inkscape, Blender (російською);
-
уроки з Gimp (російською);
-
zip-архів описів (російською);
Inkscape
3D модедювання
Synfig
Vectorian Giotto-
офіційний сайт;
-
приклади анімації (swf) і відеоуроки (avi) з текстовими коментарями без звукового супроводу;
SimpleScreenRecorder-
сайт розробника;
-
опис процедури встановлення й алгоритму роботи;
LaTeX-
опис встановлення (ОС Windows) і використання LaTeX;
-
векторна графіка в LaTeX заcобами TikZ;
-
оболонка TeXstudio;
Програмування-
статистика зарплат розробників програмного забезпечення;
-
програмування танцю (англомовний веб-сервіс для початкової школи);
-
програмування дій мавпи (англомовний веб-сервіс для початкової школи);
-
codecombat — веб-сервіс для програмування у процесі гри;
-
robozzle та lightbot — програмування руху робота (англійською);
-
the foos (година кодування);
-
ігри з блоками для майбутніх програмістів;
-
студія коду — вправи з наочного програмування для дітей;
-
Kodu Game Lab зі спільнотою і курсом Microsoft Virtual Academy — програмний засіб для візуального подійно- та об'єктноорієнтованого програмування під керуванням ОС Windows для початкової школи з англо- та російськомовним інтерфейсами + приклад використання від Сергія Пойди;
-
kodable — хмарний сервіс для програмування у процесі гри;
-
офіційні сайти
Free Pascal,
Lazarus,
Sсratch (Sсratch 2.0);
-
сайт «Київські учнівські олімпіади з інформатики» з переліком посилань на ресурси глобальної мережі;
-
cайти для шліфування навичок програмування;
-
безкоштовний інтерактивний курс навчання Python, Java, C, JavaScript, PHP, Shell, C#, Jobs (англійською);
-
веселе й ефективне навчання створювати веб-сайти, програми та ігри (англійською);
-
Make School (англійською);
-
ExtendsClass — оnline-засоби для веб-розробників (JavaScript, Python, Ruby, PHP)
C++
- Code::Blocks, Eclipse — інтегровані середовища програмування;
- SFML (Simple and Fast Multimedia Library) — багатоплатформний прикладний програмний інтерфейс, написаний мовою C++ для 32- та 64-бітових операційних систем. Починаючи з SFML 2.2 є експериментальна підтримка для iOS та Android. Наразі створено прив'язки до таких мов: C, С++, C#, C++/CLI, Java, Python, Ruby та інших;
C#
- сторінка «Засоби розробки й мови програмування» з гідом щодо С++ (англійською);
- Visual Studio Code — інтегроване середовище програмування;
- Mono і Xamarin — для створення багатоплатформних застосунків з використанням C#;
- безкоштовний курс Microsoft Virtual Academy щодо основ C# для початківців;
- SFML (Simple and Fast Multimedia Library) — багатоплатформний прикладний програмний інтерфейс, написаний мовою C++ для 32- та 64-бітових операційних систем. Починаючи з SFML 2.2 є експериментальна підтримка для iOS та Android. Наразі створено прив'язки до таких мов: C, С++, C#, C++/CLI, Java, Python, Ruby та інших;
Java
- офіційний сайт Java;
- офіційний сайт Oracle;
- Java Development Kit (JDK);
- компілятор online;
- Eclipse або IntelliJ — інтегровані середовища програмування
- Підручник з JavaFX 8. Частина 1: Scene Builder
- Підручник і уроки
- Література на підтримку навчального курсу
- блог SchoolboyProgrammer з відеоуроками С.М.Іщерякова
- оновлюваний набір (JDK, eclipse, IntelliJ, IDEA, книги) від Олександра Демченка
- Android Studio і SDK Tools — розробка під Android з
гідом
- javarush.ru — навчання (російською), початкові рівні — безкоштовно;
- SFML (Simple and Fast Multimedia Library) — багатоплатформний прикладний програмний інтерфейс, написаний мовою C++ для 32- та 64-бітових операційних систем. Починаючи з SFML 2.2 є експериментальна підтримка для iOS та Android. Наразі створено прив'язки до таких мов: C, С++, C#, C++/CLI, Java, Python, Ruby та інших;
JavaScript
- основи JavaScript на Mozilla Developer Network (англійською)
- опис використання canvas
PHP
- офіційний сайт
- PHPStorm — інтегроване середовище програмування;
- on-line компіляція коду на сайтах:
- on-line тестування коду на сайтах:
- готові рішення (mysql + php + apache) на сайтах:
Python
- офіційний сайт;
- середовище програмування;
- Flask — платформа;
- Django — веб-платформа;
- підручник для початківців: вивчити за 7 днів;
- SFML (Simple and Fast Multimedia Library) — багатоплатформний прикладний програмний інтерфейс, написаний мовою C++ для 32- та 64-бітових операційних систем. Починаючи з SFML 2.2 є експериментальна підтримка для iOS та Android. Наразі створено прив'язки до таких мов: C, С++, C#, C++/CLI, Java, Python, Ruby та інших;
Ruby
- офіційний сайт
- Glade — засіб розробки користувацького інтерфейсу;
- gosu — бібліотека для створення 2-вимірних ігор;
- Ruby on Rails з гідом;
- SFML (Simple and Fast Multimedia Library) — багатоплатформний прикладний програмний інтерфейс, написаний мовою C++ для 32- та 64-бітових операційних систем. Починаючи з SFML 2.2 є експериментальна підтримка для iOS та Android. Наразі створено прив'язки до таких мов: C, С++, C#, C++/CLI, Java, Python, Ruby та інших;
Керування навчальним процесом-
iTalc (Linux + Windows):
-
перегляд і запис подій на ПК учнів;
-
віддалений контроль для подтримки й допомоги учням;
-
показ навчальних матеріалів на всех компьютерах мережі;
-
блокування робочих станцій;
-
пересилання текстових повідомлень;
-
вмикання й вимикання всіх компьютерів мережі;
-
можливість роботи не лише у локальній мережі через з'єднання VPN.
Є російськомовні сайти з детальним проілюстрованим описом; -
Teacher Control Panel (Linux + Windows + MacOS);
-
NetSupportAssist (Linux + MacOS) — комерційне ПЗ;
-
Classroom by Google — хмарний сервіс для організації навчального процесу;
Метод проектів
-
посібник програми Іntel® «Навчання для майбутнього» (версія 10.1);
Випускні роботи слухачів курсів
Інше-
навчальні матеріали Массачусетского Технологічного Інституту (англійською)
-
навчальні матеріали вищих навчальних закладів Росії («Открытое образование» російською)
-
Школа аналізу даних, заснована Яндексам у 2007 році