Розробки уроків з інформатики,
які мають передувати вивченню мов програмування
Початкова школа-
Програмування танцю
-
Програмування в онлайн-середовищі CodeMonkey
-
Програмування руху робота у середовищі robozzle
-
Використання online-сервісу Code.org:
-
Основи подійно та об'єктно орієнтованого програмування у середовищі Kodu Game Lab
Scratch-
Лінійні алгоритми, розгалуження, алгоритми з повтореннями, цикли з умовою та цикли з лічильником
-
Поняття події, види подій, опрацювання події
-
Відтворення руху комп’ютерного об’єкта на площині, у тому числі з оминанням перешкод
-
Креслення геометричних фігур із повторюваними елементами
-
Відтворення взаємопов’язаного функціонування кількох комп’ютерних об’єктів (роз'їзд машин на перехресті зі світлофором без пішоходів)
-
Cтворення нескладної комп’ютерної гри, у якій об’єкти «реагують» на події
-
Створення програм із розгалуженням і повторенням з використанням змінних
-
Створення інформаційних моделей та їх застосування до розв’язування задач
-
Cтворення програм розрахунку числового значення за заданою формулою, знаходження кореня рівняння
-
Cтворення моделей рівномірного прямолінійного руху об’єкта, руху об’єкта на площині з перешкодами та з вибором шляху